Online Advertising

Waarschijnlijk ben je hier gekomen, omdat je het gevoel hebt dat jouw online advertising beter kan. Dat je meer uit je campagnes kunt halen dan nu gebeurt. Met onze twaalf jaar ervaring helpen wij je om het meeste rendement uit je advertising te halen. Benieuwd waar jij geld laat liggen?

Jouw bedrijf top of mind bij je doelgroep?

Je zet tegenwoodig niet ‘even’ meer een campagne aan in de hoop dat je wat omzet of leads binnenhaalt. Echt succes begint allemaal met een goed doordacht plan. Denk hierbij aan;

  • Wie is je doelgroep?
  • Welke kanalen gebruiken ze?
  • Wat voor zoektermen gebruiken ze?
  • Wat willen ze weten voordat ze een aankoop doen of lead worden?

Door je goed in te leven weet je welke advertising kanalen je moet gebruiken (Google Ads, Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest, etc). Vervolgens begin je met de campagnes aan te zetten en houd je ze in de gaten. Constant verbeteren waar nodig. Dat is de sleutel tot succesvol adverteren.

Klinkt interessant?

Neem direct contact met ons op of laat een berichtje achter, dat is wel zo gemakkelijk.

Zijn deze uitdagingen herkenbaar?

Er is geen kennis en capaciteit in huis voor marketing
Je hebt geen overkoepelend doel voor jouw groeidoelen
Je bedrijf groeit maar de marketing is nog niet volwassen
Je marketeers hebben te weinig ervaring met jouw specifieke wensen
Je wil meer ruimte om gecontroleerd te experimenteren met marketing
Je hebt het gevoel dat je kansen laat liggen op het gebied van marketing

Vergroot je online succes

Tjerk verdubbelde in één jaar de webshop omzet van zijn klant: van 250k naar 500k. Download zijn praktijkcase en lees hoe hij dat deed. 

Onze werkwijze

Tomorrow Might
Come Today

Dan kunnen we je vertellen dat wij op een holistische manier kijken naar jouw advertising strategie. Dit doen wij d.m.v. ons unieke “Tomorrow Might Come Today” model waarbij we 360 graden kijken naar de mogelijkheden om te verbeteren.

Op basis van dit model maken we een actieplan. Deze rollen we vervolgens in overleg met jou uit.

Tools

  • Welke tools gebruik je?
  • Maar vooral; hoe staan ze op dit moment ingesteld?
  • Denk hierbij aan feed management via Channable bijvoorbeeld.
  • Welke kanalen gebruik je?

Measurement

  • Welke conversies wil je registreren?
  • Hoe moeten ze gemeten worden?
  • Wat is doel wat je wilt bereiken?
  • En zijn de campagnes ingesteld op dit doel?
  • Wanneer spreken we van succes?
  • Kunnen we dit bijhouden in een dashboard?

Creative

  • Welke uitingen heb je lopen?
  • Wat zijn de mogelijkheden die je laat liggen binnen elk kanaal?
  • Spreekt het de doelgroep wel aan?

Targeting

  • Welke interesses heb je gekozen?
  • Welke doelen heb je gekozen binnen de campagnes?
  • Welke zoekwoorden heb je ingesteld?
  • Spreken we mensen juist aan in elke fase van de funnel?
  • Hierbij gebruiken we het see-think-do-care model

Alles wat je moet weten over SEA

In de steeds veranderende digitale wereld is SEA een onmisbaar instrument geworden voor marketeers om hun boodschap rechtstreeks bij potentiële klanten te brengen via ‘s werelds meest gebruikte zoekmachines, zoals Google en Bing.

Naast het verkennen van de basisprincipes van SEA in deze uitgebreide guide, delen we ook de bergen aan kennis die we bij First Aid Marketing in de afgelopen jaren hebben verzameld. 

Onze tools helpen je verder

Dit zit er allemaal in onze advertising toolbelt

Klantervaringen

Gemiddelde waardering

4,6

5/5
Lees alle reviews op Sortlist

Deze mooie resultaten hebben we al bereikt

Een Magento website + webshop voor veilig.nl

Veilig.nl wilde graag een Magento website + webshop laten ontwikkelen door meerdere partijen, waarbij First Aid Marketing optrad als projectleider. Zo hebben we een volledige gebruiksvriendelijke website inclusief winkel opgezet.

Van een nieuwe website voor Pricon tot complete ontzorging
Hoe zorg je ervoor dat bedrijven hun klantenservice aan vreemden toevertrouwen? Dat is de uitdaging waar Pricon voor stond. Pricon is een telefoonservice met meer dan dertig jaar ervaring.

Waar wij in geloven

Concreet, maar genuanceerd waar nodig

Wij zeggen graag waar het op staat, ook al is het niet hetgene wat je altijd wilt horen.

Voorspelbaarheid

Niets is zo vervelend als dat je niet weet waar je aan toe bent. Daarom met een vooropgesteld 6-maanden plan, met 2-wekelijkse calls en een maandelijkse evaluatie met dashboard van resultaten.

Geen magic tricks

Wij geloven niet in de quick hacks en, even snel iets aanpassen. Goed en kwalitatief werk heeft de tijd nodig. Uiteraard wel zo snel als dat het kan.

Geen verborgen kosten

Op basis van wat er te doen is zullen we een voorstel doen voor een vast aantal maandelijkse uren. Die stellen we dan in overleg samen. De kosten voor de media spent wordt hierin niet meegenomen.

Impact vs effort aanpak

Iedereen wil snel resultaat. Wij ook! Daarom zullen we ons na het opstellen van een actieplan altijd als eerst focussen op de zaken met de minste effort, maar hoogste impact.
Impact maken met UX?

Let's talk about it

Vraag kosteloos de eerste kennismaking aan. Waar mogelijk, koppelen we je meteen aan de senior die jouw marketingvraag het beste kan beantwoorden.

Marlon Augustijn

+31 6 2428 7903
marlon@firstaidmarketing.nl

Let's talk

Bellen gaat altijd het snelst: 070 – 20 42 103

Of stuur ons een mail met jouw uitdaging: info@firstaidmarketing.nl

Wel praten, alleen niet nu? Prik zelf hier een datum voor een vrijblijvende kennismakingscall (30 min)

De stappen na het invullen van het contactformulier:

Tjerk Rintjema

Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.

Tjerk's standaard quote“Let op de cashflow”

Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic

6