Search Engine Optimization

Je hebt een website gemaakt waar je trots op bent. Je gebruikt de juiste zoektermen en verdiept je in SEO. Maar Google lijkt jouw harde werk niet te belonen. Jouw concurrenten staan steevast bovenaan de pagina. Hoe kan dit? Grote kans dat er iets mist in je SEO-strategie. Benieuwd wat dat is?

Jouw doelgroep zoekt jou, maar vindt je concurrenten

Hoe bereik je je doelgroep als Google je bedrijf niet kan vinden? Niets zo frustrerend wanneer jouw bedrijf buiten beeld blijft, terwijl je alles probeert om gevonden te worden. Wat is de oplossing?

Je kan geld stoppen in een ad campagne, maar wat als het budget op raakt? Dan verdwijn je onherroepelijk weer van de eerste pagina. En ben je flink wat geld kwijtgeraakt zonder blijvend resultaat.

De kans is groot dat er blinde vlekken zitten in jouw SEO-strategie.

Klinkt interessant?

Neem direct contact met ons op of laat een berichtje achter, dat is wel zo gemakkelijk.

Zijn deze uitdagingen herkenbaar?

Je hebt geen gestructureerd plan om jouw vindbaarheid te verhogen
Jouw Google zoekpositie valt tegen en je weet niet wat hier de achterliggende oorzaken van zijn
Je probeert je te verdiepen in SEO, maar ontwikkelingen gaan snel en het is moeilijk om bij te blijven
Jouw linkbuilding heeft tot nu toe weinig opgeleverd
Je hebt geen tijd om consistent waardevolle online content op te leveren die jouw vindbaarheid kan vergroten
Je wilt veel aanpakken, maar hoe doe je dit efficiënt met oog op de kosten

Duurzame vindbaarheid dankzij de STAC-methode

First Aid Marketing hanteert een SEO-aanpak die gebaseerd is op jarenlange ervaring. Wij scherpen deze continu aan op basis van praktijklessen en recente ontwikkelingen. Hiermee bereiken wij duurzame en organische vindbaarheid voor jouw bedrijf.


Centraal in onze aanpak staat het STAC-model. Een complete SEO-strategie bestaat uit vier pilaren: Structuur, Technische SEO, Autoriteit en Content (STAC).

SEO is namelijk geen technisch trucje, maar als volwaardig onderdeel van de marketing- en PR-strategie. Wij zetten waardevolle, creatieve content in om jouw concurrentie te overstijgen. Niet voor even, maar voor lange tijd.

Rogier Pak
SEO & PR strategie

Met 10 jaar ervaring op het gebied van UX design denk ik met je mee over het optimaliseren van je klantreis. Ook geef ik ruim 5 jaar training om de volgende generatie UX designers op te leiden. Heb je een vraag of wil je advies? Ik ben een belletje of mailtje bij je vandaan.

Tel: 070 – 20 42 103 
Rogier@firstaidmarketing.nl

Structuur

  • Keyword implementatie
  • Link flow
  • Platte of diepe websitestructuur
  • URL-structuur

Technische SEO

  • Indexatie en exclusie
  • Core web vitals

Autoriteit

  • Linkprofiel audit
  • Competitie analyse
  • Linkgerichte content

Content

  • Competitie analyse
  • Metabeschrijvingen
  • Usability
  • Content creatie
  • Competitie analyse
  • Rich snippets

Dit zit er allemaal in onze SEO toolbelt

Klantervaringen

Gemiddelde waardering

4,6

5/5
Lees alle reviews op Sortlist

Deze mooie resultaten hebben we al bereikt

Een Magento website + webshop voor veilig.nl

Veilig.nl wilde graag een Magento website + webshop laten ontwikkelen door meerdere partijen, waarbij First Aid Marketing optrad als projectleider. Zo hebben we een volledige gebruiksvriendelijke website inclusief winkel opgezet.

Van een nieuwe website voor Pricon tot complete ontzorging
Hoe zorg je ervoor dat bedrijven hun klantenservice aan vreemden toevertrouwen? Dat is de uitdaging waar Pricon voor stond. Pricon is een telefoonservice met meer dan dertig jaar ervaring.

Waar wij in geloven

Concreet, maar genuanceerd waar nodig

Wij zeggen graag waar het op staat, ook al is het niet hetgene wat je altijd wilt horen.

Voorspelbaarheid

Niets is zo vervelend als dat je niet weet waar je aan toe bent. Daarom met een vooropgesteld 6-maanden plan, met 2-wekelijkse calls en een maandelijkse evaluatie met dashboard van resultaten.

Geen magic tricks

Wij geloven niet in de quick hacks en, even snel iets aanpassen. Goed en kwalitatief werk heeft de tijd nodig. Uiteraard wel zo snel als dat het kan.

Geen verborgen kosten

Op basis van wat er te doen is zullen we een voorstel doen voor een vast aantal maandelijkse uren. Die stellen we dan in overleg samen. De kosten voor de media spent wordt hierin niet meegenomen.

Impact vs effort aanpak

Iedereen wil snel resultaat. Wij ook! Daarom zullen we ons na het opstellen van een actieplan altijd als eerst focussen op de zaken met de minste effort, maar hoogste impact.
Impact maken met SEO?

Let's talk about it

Vraag kosteloos de eerste kennismaking aan. Waar mogelijk, koppelen we je meteen aan de senior die jouw marketingvraag het beste kan beantwoorden.

Rogier Pak

070 – 20 42 103
rogier@firstaidmarketing.nl

Let's talk

Bellen gaat altijd het snelst: 070 – 20 42 103

Of stuur ons een mail met jouw uitdaging: info@firstaidmarketing.nl

Wel praten, alleen niet nu? Prik zelf hier een datum voor een vrijblijvende kennismakingscall (30 min)

De stappen na het invullen van het contactformulier:

Tjerk Rintjema

Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.

Tjerk's standaard quote“Let op de cashflow”

Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic

6