Resources

Kom meer te weten over online leadgeneratie, UX/UI design, digitale groei en web development. Leer hoe je jouw bedrijf kunt laten groeien aan de hand van het toepassen van best practices 

Kennisdossier

UX design

Binnen deze uitgebreide guide delen we de basisprincipes van UX en onze kennis en ervaring.

Kennisdossier

SEA

Naast het verkennen van de basisprincipes, delen we ook onze kennis van SEA

Kennisdossier

SEO

In dit kennisdossier delen we onze kennis en ervaringen over het complexe werkveld van SEO.

Recente inzichten

Haal het maximale uit je marketingtracking met nauwkeurige data.

Haal het maximale uit je marketingtracking met nauwkeurige data.

Haal het maximale uit je marketingtracking met nauwkeurige data.

Meest gelezen publicaties van First aid marketing

Waar wij in geloven

Concreet, maar genuanceerd waar nodig

Wij zeggen graag waar het op staat, ook al is het niet hetgene wat je altijd wilt horen.

Voorspelbaarheid

Niets is zo vervelend als dat je niet weet waar je aan toe bent. Daarom met een vooropgesteld 6-maanden plan, met 2-wekelijkse calls en een maandelijkse evaluatie met dashboard van resultaten.

Geen magic tricks

Wij geloven niet in de quick hacks en, even snel iets aanpassen. Goed en kwalitatief werk heeft de tijd nodig. Uiteraard wel zo snel als dat het kan.

Geen verborgen kosten

Op basis van wat er te doen is zullen we een voorstel doen voor een vast aantal maandelijkse uren. Die stellen we dan in overleg samen. De kosten voor de media spent wordt hierin niet meegenomen.

Impact vs effort aanpak

Iedereen wil snel resultaat. Wij ook! Daarom zullen we ons na het opstellen van een actieplan altijd als eerst focussen op de zaken met de minste effort, maar hoogste impact.
Tjerk Rintjema

Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.

Tjerk's standaard quote“Let op de cashflow”

Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic

6