Van een nieuwe website voor Pricon tot complete ontzorging

Hoe zorg je ervoor dat bedrijven hun klantenservice aan vreemden toevertrouwen?

Dat is de uitdaging waar Pricon voor stond. Pricon is een telefoonservice met meer dan dertig jaar ervaring.

Ze benaderden First Aid Marketing in eerste instantie voor een nieuwe website. Wij leverden een eigentijdse strakke website op die een heldere klantreis reflecteert. Zo maken we het hun websitebezoekers zo gemakkelijk mogelijk. Een concreet voorbeeld: klanten kunnen nu direct vanaf de website hun pakket samenstellen. Voorheen moesten ze eerst contact zoeken met Pricon.

Voor de nieuwe website leverden we ook een technische koppeling met hun CRM-systeem ActiveCampaign. Nu heeft Pricon alle leads helder bij elkaar.

Deze opdracht leidde ertoe dat First Aid Marketing de complete marketing van Pricon mocht overnemen. Een greep uit wat wij voor Pricon regelen:

·       Leadgeneratie voor het aantrekken van nieuwe klanten en werknemers

·       SEO voor de vindbaarheid van de belangrijkste pagina’s

·       SEA voor de Adwords advertenties

·       Social ads voor Facebook, Instegram en LinkedIn

Het resultaat? Constant toenemende conversies en complete ontzorging voor Pricon.

Tjerk Rintjema

Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.

Tjerk's standaard quote“Let op de cashflow”

Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic

6