Gein Haagse Bluf, Wel Haagse Marreketing
We verenige al je marreketingkanale in ein èzâhsterrek plan. Zaudat jâh klante je in de beste vorrem vajje leive zien.
We verenige al je marreketingkanale in ein èzâhsterrek plan. Zaudat jâh klante je in de beste vorrem vajje leive zien.
Wè gelauve nie in qùick fixes of gehème growth hacks. Goede marreketing zit hem innut perrefek afstemme van alle kanalûh. Zaudat je d’r zeikâh van ken zèn dat jâh klant goed wogt geholpe, eivey steppie of de way. Dit doen wè met un 360° plan van anpak en de beste experts voâh de taak.
Geif jè je klante waah ze naah op zoek zèn in elleke fase van hun online rès? En laat je ze tevreije achtâh annut ènde van de rit?
Graute kans dat nieuwe klante jâh of je diens al zoekûh. Kenne zè je online vinde as ze dat willûh?
Hoe prauwaktief ben jè ijje ège kebaah make an je klant?
Is d’r genoeg kennis en kapassitèt binne je oâhganisasie om jullie marreketing naah de neks leivel te tillûh?
We brengen jouw klantreis in kaart aan de hand van het See – Think – Do – Care model. Hiermee onderscheiden we vier fases van de klantreis waar wij jouw marketingkanalen op inrichten.
Wat kunnen bezoekers bij jou ‘doen’? Is het eenvoudig om iets aan te schaffen of om met je in contact te komen?
Tjerrek vedubbelde in ein jaah de websjop omzet van zèn klant: van 250k naah 500k. Download zèn praktijkkase en leis hoe hè dat deid.
Vraag kostelaus de eâhste kennismaking en qùicksken an. Waah maugelijk, koppeile we je metein an de seniaur die jâh marreketingvraag ut beste ken beantwoâhdûh.
Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.
Tjerk's standaard quote : “Let op de cashflow”
Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic