Gein Haagse Bluf, Wel Haagse Marreketing

We verenige al je marreketingkanale in ein èzâhsterrek plan. Zaudat jâh klante je in de beste vorrem vajje leive zien.

Onze klante

Konsustensie, ritme & voâhspelbaahhèd​

We bâhwe je winnede marreketingmix​

Wè gelauve nie in qùick fixes of gehème growth hacks. Goede marreketing zit hem innut perrefek afstemme van alle kanalûh. Zaudat je d’r zeikâh van ken zèn dat jâh klant goed wogt geholpe, eivey steppie of de way. Dit doen wè met un 360° plan van anpak en de beste experts voâh de taak.

UX & Conversieoptimalisatie

We kreëre klantbeleiving

Geif jè je klante waah ze naah op zoek zèn in elleke fase van hun online rès? En laat je ze tevreije achtâh annut ènde van de rit?

online marketing branding webdesign
Search Engine Optimization

Graute kans dat nieuwe klante jâh of je diens al zoekûh. Kenne zè je online vinde as ze dat willûh?

online marketing branding webdesign
Online Advertising

Hoe prauwaktief ben jè ijje ège kebaah make an je klant?

online marketing branding webdesign
Trainingen & incompanies

Is d’r genoeg kennis en kapassitèt binne je oâhganisasie om jullie marreketing naah de neks leivel te tillûh?

online marketing branding webdesign

Hoe we jouw customer journey in kaart brengen

 We brengen jouw klantreis in kaart aan de hand van het See – Think – Do – Care model. Hiermee onderscheiden we vier fases van de klantreis waar wij jouw marketingkanalen op inrichten.

See

Fase 1 – Zichtbaarheid
De eerste fase draait om zichtbaarheid: klanten moeten eerst kennis maken met jouw bedrijf. Hoe, en via welke kanalen, kunnen klanten jou vinden? En wat bied je ze aan?

Think

Fase 2 – Aandacht vasthouden
Hoe hou je de aandacht van je doelgroep vast? Bied je ze de juiste informatie op het juiste moment? Haken ze niet af voordat ze het antwoord op hun vragen vinden?

DO

Fase 3 – De conversie

Wat kunnen bezoekers bij jou ‘doen’? Is het eenvoudig om iets aan te schaffen of om met je in contact te komen?

Care

Fase 4 – Zorg voor je klanten
Hoe verzorg je je huidige en toekomstige klanten? Geef je ze een reden om aan je te blijven denken of om je nog een keer te bezoeken?

Deize mauie resultate hebbe we al berèk

Van een nieuwe website voor Pricon tot complete ontzorging
Hoe zorg je ervoor dat bedrijven hun klantenservice aan vreemden toevertrouwen? Dat is de uitdaging waar Pricon voor stond. Pricon is een telefoonservice met meer dan dertig jaar ervaring.
Een circulair project lanceren met Circopomp
Een circulair project opzetten is één ding, maar hoe creëer je naamsbekendheid? Dat is precies waar Marco en Franjo tegenaan liepen. Vanuit hun jarenlange ervaring binnen de branche richtten zij Circopomp op: een keteninitiatief dat circulatiepompen een tweede leven geeft. 

Verregraut je online sukses​

Tjerrek vedubbelde in ein jaah de websjop omzet van zèn klant: van 250k naah 500k. Download zèn praktijkkase en leis hoe hè dat deid. 

Waar wij in geloven

Concreet, maar genuanceerd waar nodig

Wij zeggen graag waar het op staat, ook al is het niet hetgene wat je altijd wilt horen.

Voorspelbaarheid

Niets is zo vervelend als dat je niet weet waar je aan toe bent. Daarom krijg je een vooropgesteld 6-maanden plan, met 2-wekelijkse calls en een maandelijkse evaluatie met dashboard van resultaten.

Geen magic tricks

Wij geloven niet in de quick hacks en even snel iets aanpassen. Goed en kwalitatief werk heeft de tijd nodig. Uiteraard wel zo snel als dat het kan.

Geen verborgen kosten

Op basis van wat er te doen is zullen we een voorstel doen voor een vast aantal maandelijkse uren. Die stellen we dan in overleg samen. De kosten voor de media spent wordt hierin niet meegenomen.

Impact vs effort aanpak

Iedereen wil snel resultaat. Wij ook! Daarom zullen we ons na het opstellen van een actieplan altijd als eerst focussen op de zaken met de minste effort, maar hoogste impact.
Impek make met marreketing?​

bakkie pleuâh drinke samûh?

Vraag kostelaus de eâhste kennismaking en qùicksken an. Waah maugelijk, koppeile we je metein an de seniaur die jâh marreketingvraag ut beste ken beantwoâhdûh.

Tjerk Rintjema

Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.

Tjerk's standaard quote“Let op de cashflow”

Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic

6