Gratis microvoorstel, binnen 2 dagen

Door het invullen van ons microvoorstel formulier, weet je kosteloos binnen 2 dagen waar je aan toe bent.

Gratis microvoorstel Hoe werkt het en wat krijg je:

Snel antwoord op de basisvragen

Wanneer je naar een marketingbureau op zoek bent, zijn er een aantal standaardvragen die hoogstwaarschijnlijk ook nu bij jou spelen:

  • Snapt dit bureau mijn probleem en kunnen ze echt wat betekenen?
  • Hebben ze de juiste vakkennis in huis 
  • Hoe snel kunnen ze voor mij aan het werk
  • Wat moet dit allemaal gaan kosten
  • Waarom kies ik dit bureau en niet een concurrent?

Veel gepraat, weinig helderheid
De meeste agencies willen eerst uitgebreid koffie met je drinken, voordat er een voorstel jouw kant op komt. Zonde, want als dat voorstel niet aansluit of jouw wensen, visie of budget, dan is er geen basis voor een samenwerking.

Eerst inzicht, dan pas praten
Daarom draaien we het voor je om: vertel ons waar je hulp bij zoekt en wij komen met een microvoorstel: een realistische inschatting op basis van jouw input en onze kijk op jouw marketingkanalen.

Binnen 2 dagen weet je óf we een geschikte partij voor je zijn en wat je gemiddeld aan ons kwijt bent qua tijd en geld. 

En daarna?
Ben je blij met wat je krijgt? Dan werken we het microvoorstel uit tot een volwaardige strategie en gaan we rond de tafel.

 

 

Waar wij in geloven

Concreet, maar genuanceerd waar nodig

Wij zeggen graag waar het op staat, ook al is het niet hetgene wat je altijd wilt horen.

Voorspelbaarheid

Niets is zo vervelend als dat je niet weet waar je aan toe bent. Daarom met een vooropgesteld 6-maanden plan, met 2-wekelijkse calls en een maandelijkse evaluatie met dashboard van resultaten.

Geen magic tricks

Wij geloven niet in de quick hacks en, even snel iets aanpassen. Goed en kwalitatief werk heeft de tijd nodig. Uiteraard wel zo snel als dat het kan.

Geen verborgen kosten

Op basis van wat er te doen is zullen we een voorstel doen voor een vast aantal maandelijkse uren. Die stellen we dan in overleg samen. De kosten voor de media spent wordt hierin niet meegenomen.

Impact vs effort aanpak

Iedereen wil snel resultaat. Wij ook! Daarom zullen we ons na het opstellen van een actieplan altijd als eerst focussen op de zaken met de minste effort, maar hoogste impact.
Tjerk Rintjema

Tjerk is de master technische dienst en staat samen met Marlon aan ‘t roer van First Aid Marketing. Op de werkvloer is hij vaak ‘all business', maar hij participeert graag in de borrels. Hij lijkt misschien de cool calm collected boss, maar kijk eens voor de gein naar onze 404 pagina om te zien dat hij ook wel van een feestje houdt.

Tjerk's standaard quote“Let op de cashflow”

Tijdens de Vrij-mi-bo drinkt hij : Gin-Tonic sans tonic

6