Wanneer je naar een marketingbureau op zoek bent, zijn er een aantal standaardvragen die hoogstwaarschijnlijk ook nu bij jou spelen:
- Snapt dit bureau mijn probleem en kunnen ze echt wat betekenen?
- Hebben ze de juiste vakkennis in huis
- Hoe snel kunnen ze voor mij aan het werk
- Wat moet dit allemaal gaan kosten
- Waarom kies ik dit bureau en niet een concurrent?
Veel gepraat, weinig helderheid
De meeste agencies willen eerst uitgebreid koffie met je drinken, voordat er een voorstel jouw kant op komt. Zonde, want als dat voorstel niet aansluit of jouw wensen, visie of budget, dan is er geen basis voor een samenwerking.
Eerst inzicht, dan pas praten
Daarom draaien we het voor je om: vertel ons waar je hulp bij zoekt en wij komen met een microvoorstel: een realistische inschatting op basis van jouw input en onze kijk op jouw marketingkanalen.
Binnen 2 dagen weet je óf we een geschikte partij voor je zijn en wat je gemiddeld aan ons kwijt bent qua tijd en geld.
En daarna?
Ben je blij met wat je krijgt? Dan werken we het microvoorstel uit tot een volwaardige strategie en gaan we rond de tafel.